Voor de Retail industrie gaat Multi Storage Roermond verder dan alleen de opslag.
Wij bieden u een totaalpakket wanneer het aankomt op het beheer van uw magazijn en de goederenstroom van en naar uw winkel.
Uw goederen worden door ons aangenomen in ons bedrijfspand, waarna wij er direct mee aan de slag gaan.
De levering wordt door ons gecontroleerd en meteen uitgepakt en gescand zodat u precies kunt zien wat er geleverd is.
Daarna zorgen wij ervoor dat alles gesorteerd wordt naar de wensen van u en uw bedrijf, zo krijgt u een duidelijk overzicht van de goederen die op voorraad zijn in uw magazijn.
Wanneer u de goederen nodig heeft in uw winkel verzorgen wij het picken van de orders en het transport, bij Multi Storage Roermond bestaat de mogelijkheid om de goederen zowel liggend als hangend te vervoeren.
Wanneer u er voor kiest om uw magazijn te laten beheren door ons biedt dit natuurlijk een aantal financiële voordelen, u kunt hierbij denken aan:
- Personeelskosten worden lager
- U betaald geen loonkosten, verzekeringen en belastingen
- Geen rekening te houden met vakanties en/of ziekte
Mocht er interesse zijn kan samen met u gekeken worden of er voor nu of in de toekomst mogelijkheden zijn om iets voor uw bedrijf te kunnen betekenen .
Graag maken wij een vrijblijvende offerte, waarin wij al uw wensen kunnen meenemen.